....

ibland önskar jag att folk bara kunde slänga det rakt upp i ansiktet, hur lite jag betyder för dom. Så jag skulle slippa se det genom handlingar eller icke handlingar hela tiden, men aldrig bara få det svart på vitt.
önskar att jag inte behövde vara så ensam. Jag har vänner, men ikväll känner mig helt slagen av den här dagen som har varit hemskt. jag har spytt å försökt äta om vartannat. har sån värk i hela bröstet att jag önskar att någon bara kunde smälla till mig i ansiktet eller nåt, så jag kan fokusera på nån annan del av min kropp för ett slag. å jag har inte tagit nå mediciner ikväll å jag orkar inte det. den ger inte så mycket när jag tar den men när jag inte tar den har jag bara panik å mår illa. å även fast jag har vänner så har jag ändå ingen att ringa å bara prata med.
michel ser på tv med sin pappa, å ja, det var det. jag har velat prata med honom hela dagen. jag borde haft en flaska sprit. eller en vän.
varför varför varför varför varför blir det alltid såhär. vart är kärleken.

ja just det ja.
inatt drömde jag att jag var själva vätskan i ett glas, å jag blev uthälld ner i munnen på en vacker häst som stog med nosen sträckt upp mot himlen. det var strålande sol. jag växlade mellan att se allt innifrån munnen på hästen, å utanför. kunde som spegla grönskan runtomkring oss i ögonen på hästen. resten går inte att förklara, men det var en överhängande sexlust i hela drömmen. jag låg på en bro ett tag också, å bara tittade på michel å det gjorde mig så jävla kåt.

Kommentarer
Postat av: Michel

Kan jag verkligen inte förstå att du blev, men jag tar det som en magnifik komplimang!

2008-12-10 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0