zdravstvoitje

Man kan tydligt se hur arg en människa är genom att kolla på några få saker i hemmet.
om Tallrikarna har tydliga skrapmärken på sig.
om tandborsten har fått som en liten mittbena.
om hängarna på handukarna alltid är trasiga.
Det är lixom sätten som  en arg människa får uttryck för sin ilska, utan att behöva visa det. å de flesta vill visst dölja det.
Själv slår jag sönder teknik å klipper sönder kläder.
Jag har varit arg sedan jag var liten. Å ibland undrar jag vad som över huvud taget skulle finnas kvar om ilskan lämnade mig.
Idag är jag mest arg på Oprah Winfrey. tv-luder. Som att det inte var tillräckligt bekymmersamt att gå upp ur sängen idag.
i tid dessutom.
lowlife scumfuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0