......

Det kändes skönt å träffa alla igår igen. Det var typ som vanligt.
har en stor klump i hjärtat idag. det är så kyligt å vakna upp. drömmer ofta på nätterna om nånting helt annat än det här.
det kan lixom vara kärleksfullt. men sen vaknar jag, å dagarna är helt iskalla. det finns ingen värme här.
blir ju helt trasig av det. jag saknar det för mycket. värmen å alt det där. att inte va ensam i allt.
försökte prata med min psykolog sist jag var där. men det är inte samma sak. hon tycker jag har problem med ilska.
men jag vet inte riktigt. jag blir oftast arg när jag inte känner mig uppskattad eller nåt. när det känns som man försöker olika saker som inte går fram.
jag kommer nog bli utan pengar i december. säkert januari också. det är verkligen inte bra.
fuck this shiiiiiiiiiiiit

Kommentarer
Postat av: Itch

varför kommer du att vara utan pengar?

2008-11-09 @ 22:16:27
Postat av: jody

för att mina pengar går ut från försäkringskassan. det värsta är att jag inte vet om jag får pengar i november ens en gång. å försäkringskassan har vägrat att lägga mötet tidigare än kommande vecka. hade ju varit bra tänker jag, om man sökte om pengarna redan typ förra månaden. det är ganska självklart att jag kommer fortsätta få pengarna från dom, men man vet ju av erfarenhet att det kan ta någon månad för dom att överlägga.

2008-11-10 @ 00:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0