onsdag

Vaknade tidigt idag, men såg ingen anledning till att gå upp.
faktum är att det inte gick. det var för kallt. Något jag inte ställer upp på.
Sen ringde michel å tyckte att jag skulle gå upp. Michel är en självplågare utav det slag jag allra minst kan förstå.
Den som springer upp ur sängen så fort klockan ringer. Vem vet, kanske ligger han vaken redan nån timma innan klockan slår, som ett barn på julafton, å kan knappt stå ut i väntan på att han ska få springa upp. Kasta sig ut i rummets morgonkyla. För att sen äta gröt. Det är självplågeri.

Inte för att jag egentligen bryr mig om politik riktigt, även om jag kanske borde, men jag tycker ändå det är skönt att slippa giftblandaren Bush nu.
Det är skrämmande att en man med en sådan maktposition är så idiotiskt stendum.
Iaf är det så han får sig själv att se ut. Jag litar inte för en sekund på honom.
om man tänker eftger en sväng så kan man säkert hitta alla möjliga kopplingar mellan honom å sataniska sekter.
vem vet. han kan vara bög också.
Giftblandare.

jag är hur trött som helst. faktum är att jag inte står ut.
Jag är så in i helvete arg. lyckligtvis är det ingen hemma. var någon hemma skulle jag bli så arg att jag skulle gråta.
Jag vill inte att någon distraherar mig från å städa. För det är det enda som är tillräckligt ansträngande att jag lyckas hålla mig i schack idag. har städat hela lägenheten mycket grundligt. förutom mitt rum. där tar det stopp. jag vill inte gå in där på dagtid. då flipppppar jag bara. för det är mörkt å kallt. det är som en cell. det är riktigt hemskt.
lyssnar på funk. det känns bra å rätt med funk idag.

Kommentarer
Postat av: Michel

Du framställer mig som en ivrig hund å jag gillar det inte.



2008-11-06 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0