fuck meeee and fuck youuuu

I am I am I am motherfucking hurt.
fo real.
jag önskar det kunde göra ont i armen eller nåt istället för i bröstet.
det blir så svårt att andas.
skulle ju kunna gå ut igen å hoppas att en lyftkran ska släppa nåt tungt i mitt huvud, eller att en bil ska köra över mig.
men jag kan strunta i det också för det kommer ändå inte hända.
 i just aint wearing that kinda luck!
gårkvällen var hopplöst sorglig. blev ledsen å ville ingenting mer. å natten var lika hopplös å jag kände mig sårad å överlämnad till att skrapa upp mig själv som en mosad insekt på en bilruta.
å pappa glömde bort mig idag.
det var det enda jag hade inplanerat å han glömde bort mig.
idag är jag sårad. ingenting som sägs kan gå förbi eller rakt igenom. det går rakt in. å där gör det ont.
vad hände med sånna där nittiotalsuttryck som 'i'll catch you when you fall' å 'if you cry i cry'.
fåniga uttryck lixom. men skulle nån säga det till mig å mena det skulle jag ändå bli överlycklig.
whatever. det är jobbigt bara. å känna det där såret inne i bröstet å inte veta vad man ska behandla det med.

Kommentarer
Postat av: Michel

För det första;

Önska inte sådana hemskheter, det är inte bra!

För det andra;

Medicinen är att köpa dig en biljett till Stockholm så ska pappa ta hand om dig.

2009-01-18 @ 22:29:00
Postat av: jody

tar pappa hand om mig genom å köpa skor klänningar å knark till mig? :)

vill du ligga? är det så du vill ta hand om mig?

jag vill det.

2009-01-19 @ 03:34:30
Postat av: ...

om du kommer får du se

2009-01-19 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0