god damn whatever

jag har varit konstig idag. jag känner det.
Allt det snackades om igår har lixom satt sig fast lite. känns lite som att jag insåg det lilla värde man har som person, å då menar jag inte mig personligen direkt, utan alla.
whatever. michel ringde imorse, som vi sa, för att kolla om jag kommit upp i tid till min tid hos doktorn.
å michel, det här sa jag aldrig när vi pratade men jag var förvirrad, som du verkade förstå, men det dröjde länge tills jag förstog att det var du. jag ve tinte varför men jag var så säker på att det var min lillebror. det var därför det blev så konstigt när jag frågade vart du var å du sa att du var hemma. för jag stog inne på min lillebrors rum, å där var han inte. jag kundeinte förstå vad människan skulle vilja mig så dags lixom, å varför han ljög om att han var hemma.
jag hörde ju att det inte var han i telefonen, men det övertygade mig inte. hah. det var konstigt.
å blodproverna gick inge bra. dom fick inte igenom nålen å när dom tillslut fick det fick jag kramp i armen. dom tog så många rör också att jag nästan svimmade. efteråt åkte jag å träffade pappa. vi fikade. helt plötsligt stack det till å gjorde så jävla ont i armen. då hade det börjat blöda jättemycket så hela bandaget var helt rött. men jag tänkte lixom inget när jag såg det. jag struntade bara blankt i det. när det sen slog mig att det var min arm fick jag panik. var tvungen å trycka ett papper mot det jättelänge. nu gör det jätteont.
jag är skitsnygg idag för övrigt.
synd att ingen kan sitta å stirra på mig hela dagen å ge mig komplimanger.
jag har ändrat utseende lite ser jag. mina läppar har antagit sig en nyare, fräschare form. fylligare. som att jag är kåt hela tiden kanske. å vill kyssas. jag vill det hela tiden faktiskt.
mhm. jag får väl städa eller nåt för å inte tänka på det. det är jobbigt när man inte kan ligga.
det är faktiskt bland det värsta jag varit med om. jag hade nog hellre vaknat med en spindel i sängen i en vecka. om det gjorde så jag fick ligga.
jag blir okoncentrerad å elak när jag inte får ligga.
kan inte tänka på nåt annat ju. det är jobbigt att det man tycker mest om alltid ska vara en bristvara. vad det än handlar om.


Kommentarer
Postat av: Michel

Du är så bisarr på morgonen!

Jag tycker inte alls om att du berättade den där blodprovshiostorien, jag mår skitdålig av att tänka på det. Puss

2009-01-28 @ 00:09:29
Postat av: jody

meh...tror du inte jag mår dåligt av att det strålar av ond ren smärta ända upp i axeln..jag var tvungen å berätta. ventilera det lixom :) plus att hur vidrigt jag än tycker det är, framförallt när det handlar om min egen kropp, så får jag ut något positivt av att berätta vidriga saker.

det slog mig nu när jag läste inlägget igen, att när jag väl får ligga igen kommer det säkert ligga en spindel i sängen varje morgon i en vecka.

2009-01-28 @ 02:44:36
Postat av: ...

men huh, jag vill inte vakna upp med en spindel

2009-01-28 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0